Thursday, February 26, 2009

newlife

mish life dlup dlup;sementas :(

perubahan manyak cgt!wah glepp!cultureshock for me la teyman!:( study study study! tapy tuh la rhsiep kjayaan kan?? glep 1st week aku kt snep 24 jam koling koling mama;ta thn beb!haha mnja ngat aih! rmai membep membep aku da pulang kep pgkl jln,duhh saba dayah!!u can do it sygg!kemonn;

kawan;angpa tao dk aku mish glep kt angpa!:') c0ey ta smpt nk koling sumep;msep susa ma0p curikk lol!dyep dok lari jepp,aku ligan ta dpt gak!laju glep dyep lari;ta tdaye aku huhuhu :p tapy aku sntiase igt angpa weyhh mlm mlm ta td0p dok tingat angpa tao dk??ta tao wat wat tao key??hee :DD

kt snep;oke jepp wlupon lam aty agakk tseksa,tapy aku tao,tuh mulep mulep jepp; aku tamo pth lekk!aku cian tgk parents membep aku nihh,nanges dyep blepp p amek ank dyep rituh wak lek kl!wugi beb!duet manyakk abehh tuh sygg!mama;adeq try ehh??insyaallah adeq takan hampakan mama :(

mrsm lgkawi;cangat bsaq weyhh!da 2 mggu,tapy aku ta dpt tawaf agyh maktab tuh!haha pape pon aku respect dak dak snep!sumep oke kot kot?? :? hmm tapy dok ctuh knep korbankan kulitkuh yg smmgnyep glap nihh hahaha mkin glap weyhh! snep tadep ujan uhhh!jenuhh redha jepp :( hmm esk nk lek da;bye sumep,doakan adeq tuk ujian slase nihh ehh?? yeah yeah salam :)

mishiuuuu teyman teyman!! :")

6 comments:

  1. waah adeq!!
    miss u glaa glaa ah
    gudluck gudluck!

    ReplyDelete
  2. sabor taw deq..
    ssah2 dhulu,sng2 kmudian..
    bile adeq dah sukses nnt,
    sure adeq akan rsa bngga glep ar..
    gudluck yar..
    chaiyok2!!!

    ReplyDelete
  3. waaa.rindu gila weyh.kau utara,aku selatan.bagus gila.aku tak homesick pun.btw,chaiyok dear!

    ReplyDelete
  4. haha glep ko mas!
    aq rsep aq akan homesick smpay taon dpn weyh!
    haxhax XD

    ReplyDelete
  5. yup yup honeyh hana~
    thanx bangat kamuh!
    mishiu!! :DD

    ReplyDelete
  6. thanx sys sygg!
    mekasih bangat!
    tui tui ssh ssh lu kan??
    sbaq la nihh
    klu ta,lme lek dh
    huhu

    2 taon ja nohh??
    duhh mjsc lgkawi beshh! :))

    ReplyDelete