Friday, June 5, 2009

30 mei 09



30 mei 09

hurm. the best day in my life :) u knoe wat,ary nih ckup staun aku n dyep bsatu. bsatu? haa agakk plekk haha ;p xtualy niy first anvsry kt0wunk lol =) agakk bhgiep d cnip =') hmm padep mulepnyep aku ingat nk p date kt tmn tmn kepp r0mantik ckitt an huu ;p tapy tbep tbep 29 mei tuh dyep ajk g tgk bola kedah vs perlis! uhh pe agyh! aku nihh da ar kaki bola;hakhak :DD



aku truih stujup jepp, agakk syokk pagyp tuh xcited glepp na p tgk bola ngan dyep! dlup pena ckp ngan dyep,aku tingin nk g tgk bola ngan dyep; ta sgkep jdip kyataan lakk. hmm mlm tuh dyep mai amek pas mghrb; seb bek tok aku memahami hee sygg tok lahh! xD membep dyep [fullst0p aka boneka] tersusun d blakang! kancilkuh sygg! :)



mlm tuh aku pkai bju biru lak! tapy skong kdh weh! hee ; mlm tuh aku dpt tgk dyepp agak blain ckitt hurmm agakk ganas hubby aku nihh haha pch pew0t lyn dyep ngan membep dyep! reff lak cm si**!! pe agyhh kuaq cm cm arr aku yang bajet ayu nihh pon truih mgganas! amek kau!haha :D! syok syok mamam kuaci ngan kacang;cm tgk wyg pon de gak huu ;p keputusannyep?? SERI 0-0 ; keredhaan kuh terserlah xD



lek tuh, p mamam dluh; haha nyirap glep ngan reff duhh taisir,jat,tasnim menjalankan peranan! cian reff tuh weh, jdip bhn hahaha :DD hurmm tyme nihh yg heppy glepp depa wat aku pch pew0t duyaii seb bekk dinding pew0t nihh kuat agyh klu ta ma0p tburai isi pew0t aku nihh wakakakakaka :DDD hampa hebat weh! sumpah ta tipu! agakk bangga ar dpt hubby cmtuh syepp respect frendship anda sumep :)


mereka hebat ;

taisir; sempoi kott ouh yeah anda tentukan ;p

jat; cute cute! cm korean pon de gakk hee :)

am; mine! hee syepp sygg kam0o lahh! :D

tasnim; joker!hey dyep t0ugh!huu ;p



hampir 1 pgyp, bawu smpai umahh kott, tokk jgn mara naty cpt tua bahahah xD first tyme lek lewat first tyme kua mlm ngan dyepp! hurmm tok,mama, thanx d ats kpcyaan ini; adeq sygg kalian :) smpay depan umah, depa sempat memekak agyhh hahaha stering btuka tgn;

syep ckp; sygg, u rehat keyp?? dyep ckp; oke t8 care


msok bilek kunci pintu, syep sent mcg ;



sygg, nih date terindah,
thanx tunaikan impian syep,

syepp bhgiep slamenye bsamamu,
slamat ulangthn phbgn nihh
smoge berkekalan,
insyaallah :)


dyep reply? uhh biarlah rhsiep :')

u, wlupe pon jdip, i arap ktew dpt ptahankan hbgn ktep bsmep;syep sygg kamu =')

4 comments:

  1. 14 taun akan datang:
    aku,lakiku dan anak anakku menggemparkan stadium demi menyaksikan perlawanan bola sepak.kau nak join? haha

    ReplyDelete
  2. haha
    leyh join weyh!
    g tgk mu lwn msia
    haha ;p

    ReplyDelete
  3. waah sweet
    i knoe what happened
    hehe

    ReplyDelete
  4. haha
    pe yg hana tawu nih?? ;p

    ReplyDelete